En promenad i månskenet..typ.

Hade en trevlig kväll igår med lite folk från jobbet.
Va först hemma hos fia och drack sen drog vi vidare ut.
Helt okay onsdag faktiskt, dock har jag fortfarande inte hittat något ställe i sthlm som jag verkligen gillar att gå ut på.

Tog en promenad tidigare ikväll runt gamla stan, och fick sällskap av en riktigt söt kille.
Jag har börjat få tillbaka hoppet om att de kanske trotts allt finns gentlemen där ute.

Men något som stör mig galet mycket är hur vuxna människor fortfarande beter sig som småbarn och bara tänker på sig själva, bara för att dom vägrar ha fel. När ska dom fatta att de inte handlar om vem som har rätt och vem som har fel, allting kretsar inte kring dom!!!!
Att vissa saker aldrig förändras alltså, helt jävla idiotiskt!!

eh...kolla film nu sen sova. see yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0