<3

så vaknade man halv fem och kunde inte somna om..värdelöst, men samtidigt bra, då kanske jag kan sova tidigt ikväll eftersom jag börjar med dagpass imorgon.

Var skapligt trött igår när jag gick upp, men mötte upp Anton och Edwin på centralen sen drog vi till skärholmen för att handla lite.
galet mycket folk, så vi orkade inte vara där så länge utan käkade och sen drog vi hem.
Jag fick vila en stund, men sen var grabbarna så rastlösa så vi tog med oss kameran och drog ut i snön på en promenad.
Promenaden avslutades på 7 eleven där vi inhandlade en massa snacks och sen hem för att kolla på film.

Dom ligger fortfarande och sover, och ska låta dom göra de i några timmar till, sen vid halv ett ska vi gå och se avatar 3d på bio.
Hoppas den är så bra som alla säger.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0