Dating in the dark

JUST DET!!!
Min vän alex har blivit anmäld till dating in the dark av en annan kär gemensam vän vid namn johanna..hahahaha helt fantastiskt roligt.
Hon ska upp på intervju på måndag för programmet, om hon blir antagen kommer de bli sjuuuukt kul.
Jag skrattade nästan så jag grät när jag läste de i hennes blogg.

Men om hon blir tv kändis nu, så kom ihåg att jag känner henne!!!
Skulle hon bli en halvrik b-kändis sen, så ska jag nog påminna henne om att hon ska ge mig pengar för att jag inte ska
läcka en massa smaskig info till olika tidningar ;-) hahahahahahaahha

eh, nu är de verkligen god natt.
Här är en länk om ni vill läsa mer om programmet.

http://kanal5.se/web/guest/program?p_p_lifecycle=0&p_p_id=K5AV_INSTANCE_sB6l&_K5AV_INSTANCE_sB6l_struts_action=%2Fk5journal%2Fav&_K5AV_INSTANCE_sB6l_articleId=3011138&_K5AV_INSTANCE_sB6l_groupId=1097&_K5AV_INSTANCE_sB6l_version=1.0

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0