23 dec

Första gången jag vaknade idag mådde jag skit bra,
andra gången jag vaknade var jag helt depp igen.
Fattar inte vad de är för fel?!
Men efter en sväng till ica och en frukost bestående av risgrynsgröt och varm choklad med grädde så känns allting mycket bättre.
Kanske är de så att jag saknar min familj väldigt mycket nu när de är jul.
Har alltid älskar julen, de är så mysigt, och i år är de första gången jag inte kommer vara hemma.
de känns som om allt som har med julen bara passerar förbi helt obermärkt i år.
Kanske är de därför jag känner mig lite depp?

Fast har fått ett julkort från mamma micke och tobbe (+ hundarna), så lite bättre känns de iaf.
Nu ska jag betala räkningar.

See yaaaah

Kommentarer
Postat av: malin

gumman, hade jag vart uppe i stockholm så hade vi kunnat fira tillsammans.. Hoppas att det blir bra för dig ändå och jobbar du så är du ju omgiven av goda kollegor :) Jag önskar dig en riktigt GOD JUL snäckan! Massa julekramar till dig

2009-12-23 @ 19:53:43
URL: http://salsatjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0