Stockholm önskar mig välkommen tillbaka

Ja, var ju som sagt på möte igår med sthlm ungdomsbostäder, och skulle ringa upp dom om en vecka, men snubben jag pratade med ringde och väckte mig i morse och sa att de fanns en lägenhet ledig från den 2 september typ, och att jag skulle kolla på den och om jag ville ha den så var den min och då fick jag skriva kontrakt direkt på plats. SWEEEEET!!!
Lägenheten ligger på Mariatorget, så kommer bo på våningen under veronica, ännu mer sweeet.

jobbade idag, sen åkte jag till rågsved för att träffa Mange och få lite pengar han va skylldig mig sen innan.
Blev en tunbrödsrulle och lite snack om vad som hänt på senaste.
Fan, jag har vart runt ganska mycket i sthlm, ge mig några månader till så kommer jag hitta galant överallt här ;-)

Aja, party direkt när jag flyttat in iaf.
Då ska jag och Alex göra sthlm, härja sönder, ni som vill med är självklart välkomna.
Ska morsans gamla välkända bäddsoffa (den har varit med om mycket under tiden som den var i mina ägor)

Nu blir det att  ta sig ett varmt skumbad och sen krypa ner i sängen.

Seee yaaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0