Valborg

Yes, dagen då alla festar.
Då de flesta ungdomar är fulla för första gången och springer runt odrägliga på stan.
Då alla firar att våren är här..
Ja då sitter jag hemma och kollar på tv ;-)

Var i Kungsängen en stund efter jobbet och hälsade på Jocke och hans tjej (även jockes mamma var där), men drog därifrån runt åtta.
Ville hem för att sova, för jag börjar halv tio som vanligt imorgon fast det är röd dag.
Så har bara slappat framför tvn nu, ska lägga mig så fort jag skrivit klart det här.

I helgen blir det att flytta det sista (som jag säkert nämnt innan), sen blir det Grönan på lördag..heeell yeaaah ;D
Blir garanterat en bra helg.

Seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0