Never the right time to say goodbye

There's never a right time to say goodbye
But we know that we gotta go
Our separate ways
And I know it's hard but I gotta do it,
And it's killing me
Cause there's never a right time
Right time to say goodbye

I never thought I would see the day we grew  apart


Jag tänker inte tänka tillbaka och undra vart allting tagit vägen.
Jag tänker inte fundera över varför saker är som dom är.
Jag har gjort det tillräckligt, och inte ett enda svar har jag kommit fram till.

Saker och ting kommer aldrig mer bli vad dom varit.
Det är nu vi har kommit till vändpunkten, och det här visar bara att vissa saker inte varar för evigt.
Många glada dagar, många roliga minnen.
Dock kommer vi vara med om nya glada dagar, och skaffa oss nya roliga minnen.
Men jag kommer inte vara en del av era, och ni kommer inte vara en del av mina,
inte så som innan

Det finns inget att diskutera, för ni anser att jag gjorde fel, och jag anser att jag inte gjorde det.
Så jag tänker absolut inte be om ursäkt för något.
Och på grund av det kommer vi aldrig komma fram till en lösning, och därav försvinner något som vi hade.

Vad som än händer kommer det aldrig bli som förut.
Så jag vill bara säga tack för alla fina stunder, alla fina minnen, och allt stöd jag fått genom åren.
Det var en bra vänskap, men som sagt så varar inte vissa saker för evigt.











 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0