En ny vecka

Har varit en riktigt lång helg.
I fredags blev det lite party, först hos frank sen vidare till Dannes.
Ville ha en ros av en sån där som går omkring och säljer sånna, så jimi skulle köpa till mig men vi han inte innan han drog. Men jag var så envis om att jag ville ha en blomma så tillslut fick jag en hel bukett med blommor av en kille som jobbar där.
Tok-nöjd var jag och vägrade släppa mina blommor efter det, bar runt på dom resten av natten.

På lördagen blev det att gå upp tidigt, sen börja packa och flytta allt från lägenheten i nyfors, var klar typ nio på kvällen och drog och träffade lite folk.
Skulle vara nykter men blev lite dricka ändå, och utgång på dannes.

Trevlig kväll, var dock riktigt trött när jag skulle upp tidigt på söndagen också för att flyttstäda. Tog galet lång tid, men är väldigt tacksam över att en viss person hjälpte mig.

Kom till Huddinge lite innan tolv igår kväll, sen haft kurs hela dagen.
Ska försöka sova tidigt idag hade jag tänkt.


Seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0