nya tider

Det blir ingen flytt till Strängnäs.
Istället flyttar jag direkt till Huddinge.
Ska få hyra brorsans lägenhet (den som jag sovit i den här veckan när jag varit här),
så från och med nästa vecka bor jag där.

kursen går bra, minst tre prov varje dag (matte blandat med teori).
allting börjar fastna mer och mer nu, så det ska nog inte bli så svårt det här.
Däremot längtar jag inte efter att börja med rouletten som verkar galet svårt, men får ta det som det kommer.
Ska se till att klara det.

Åker tillbaka till Strängnäs och eskilstuna imorgon för att flytta dte sista fårn nyfors och flyttstäda.
ska även passa på att träffa lite vänner och säga hej då till alla ordenligt.
somliga vet ju inte ens om att jag flyttar, och vissa vet inte ens att jag numera jobbar i sthlm.
allting har gått så fort nu, men dte känns så jävla bra iaf.


Seee yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0