God Morgon

Gick upp rätt tidigt idag för att ta mig en promenad på morgonen, hittar dock inte så bra här i huddinge, men det gick bra.
Blir nog en bra dag idag känns det som.
Valborg, men inge festande för mig.
Jobbar imorgon på dagen som vanligt.

Snart 2 veckor här i Sthlm, känns riktigt bra.
Följde med en kompis till hans kompisar i Tumba i tisdags och kollade fotboll, vilket var ganska trevligt.
Matchen sög dock, är ingen fotbollsexpert men ändå, jag tyckte den sög. Inga mål och alla låg typ skadade hela tiden. Är det alltid så?

I helgen blir det att flytta alla saker hit till lägenheten (typ kläder och prydnadssaker, eftersom lägenheten redan är möblerad). Känns ganska skönt att få ordning här så jag kan känna mig mer hemma med mina saker.
Och eftersom jag måste hämta lite saker ur mitt gamla förråd blir dte ännu en tripp till Eskilstuna, men bara en snabbis, vill tillbaka till Huddinge så fort som möjligt.
Kanske blir grönan med några jobbarkompisar på lördagen, bara det är fint väder.

Nej, nu måste jag börja göra mig iordning.

Seee  yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0