FredagsFest

Jag sitter just nu hemma hos Ida, äntligen har jag tagit mig hem till henne..
och faktiskt, linus och hennes lägenhet är mega fin.
Dock är hon lika seg som alltid med att bli klar, men så fort hon är redo kommer alkoholen upp på bordet för ikväll ska det supas.
Vi båda har kommit överrens om att det är något vi behöver just nu, alkohol, skratt och bra sällskap i mängder.
Jag tror faktiskt det blir en bra kväll.

Och dessutom ska vi ut på Nybron, där jag nästan aldrig går ut. Gnäller alltid över att det är så trångt där, men det kan jag nog stå ut med.
Bara jag får dansa till bra musik så är jag nöjd.

Börjar bli röksugen, dock måste jag gå hela vägen ner till porten för att kunna röka (dom har ingen balkong), och jag vet inte om jag har någon lust med att gå ner dit, sitter dessutom så bra i soffan.

Aja, snart är det fest.

Ha en bra fredag, det ska iaf jag ha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0