En bra vecka

Har haft en riktigt bra vecka, och att det varit så fint väder har gjort veckan ännu bättre.
I onsdags blev det lite vin med emelie, och sen träffade vi hieta, john och gänget en sväng. Dom grillade och vi bara hade trevligt.
Sen drog vi en sväng till harrys och bara umgicks med lite folk.
Jag, Emelie + lite vin, en oslagbar kombination.
Mycket att skratta åt både under kvällen och i efterhand.
Sen i torsdags drog jag till sthlm.
Hade en sak jag skulle fixa där, sen lagade jag mat och brorsan och syrran (dennis och Jennifer), blev riktigt gott. Synd att man inte han träffa Erika lite också, men det blir nog snart en resa dit igen.
Under fredagen gled jag bara runt i sthlm, träffade Haysam en sväng sen drog jag till parken i Huddinge där jag satt i solen och snackade med Mange i några timmar. Väldans trevligt.
efter det åkte jag hem till mammsen i Strängnäs, där bjöds det på grillat och vin.

Slog mig därefter ner framför tvn. Blev en riktigt lugn fredag för mig, och somnade hyffsat tidigt.
Vaknade tidigt också och satte mig i solen för att njuta av vädret, sen körde jag runt pappa och kjelle lite.

Nu ska jag snart iväg och jobba på lotus. Tog Emelies pass för att jag är en så grymt underbar kompis=D (dessutom behöver jag pengarna)

Ha en bra lördagskväll.-

See yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0