Utvildan, äntligen

Äntligen är min kropp heeelt utvilad, känns det som iaf. Det var bra för mig att sova med micha och johan.
Blev en skön myskväll hemma hos johan i onsdags med taccos och filmer. Fools gold och sen the happening (den sistnämnda var dock inte så bra). Sen vaknade vi på torsdagsmorgonen och kollade på Skönheten och odjuret, sååå braa. Love Disney.
Efter det drog jag och Micha ner till stan, käkade pastasallad med kyckling för att sedan dra vidare till Tuna Park, då även alex joinade.
Knallade runt där, handlade lite på systemet inför lördagen och sen tillbaka till stan så jag kunde köpa ett linne jag hittat dom jag ska ha på lördag.

Idga har jag bara jobbat, och förbi systemet för att fylla på kylskåpet med lite mer dricka till imorgon.
Efter det cyklade jag hem för att sova..satte väckarklockan på rigning så den skulle ringa sju, men vet ni, jag vaknade redan halv sex och kände mig utvilad. Såå skööönt. Länge sen jag vaknade av mig själv med känslan av att jag inte vill sova vidare.

Har OP idag, vilket innebär att jag ska jobba om någon är sjuk, och eftersom alla är sjuka nu så är dte klart jag ska jobba ikväll. Blir på harrys, bord 1, så börjar kvart i nio.
Sen hem och sova. Förhoppningsvis ligger min syster redan och sover hemma hos mig då, så hon är utvilad för henens dag imorgon ;-)

See yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0