Skit bra helg

Det blev ett riktigt bra firande av min syster i lördags..
Förfestade hemma hos alex med syrran micha och johanna. Adam Jocke och Danne från Stallarholmen kom förbi också (fast danne drog efter en stund).
Sen kom även Machmod förbi, fast från början var det inte tänkt att han skulle följa med ut. Det slutade med att vi spelade kort om saken, och jag vann, så han följde med till lotus iaf.
Väl på lotus var VIP-bordet bokat och Jessica hade fixat med chips, vindruvor och drinkar till oss som stod där och väntade. Great!
festen var i gång. Blev en massa drickande och en massa dansande.
Jag hade skit kul, och det hade alla andra också tror jag.
Blev efterfest hemma hos robert i stenby, tog fel buss dit så alla fick gå från industriområdet i lagersberg. Men dte var skönt med en liten promenad.
Tove somnade på soffan, och jag la mig med där och lyckades väl sova i någon timme.
Sen var jag uppe hela dagen, grabbarna hämtade dricka vid 10 på morgonen och fortsatte sedan dricka hela dagen.
Själv kom jag väl hem till mig runt 5-6 på eftermiddagen. Somnade till någon film runt nio, och vaknade vid tjugo i tio nu på morgonen..pigg och utvilad men dock väldigt rastlös.

Ska väl hem till Alex om ett tag och hämta mina saker hemma hos henne, sen vidare till jobbet (börjar halv fem och slutar nio).


Kommentarer
Postat av: tove modigh

TAACK FÖR EN KANONDAG:D

2008-09-08 @ 22:37:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0