Oh yeah!

Kalla mig barnslig, men weeeeey det kommer en high school musical 3. Förlåt Alex! hahaha, men jag gillar dom filmerna, dont ask me why, det bara är så.

Sitter hemma i etuna nu. Kom hem från mamma och dom igår kväll. Har varit där sen i tisdags..och inge illa menat men shiiit nådde nog höjden av rastlöshet där.
Visst det var riktigt skönt att vara där i några dagar och vila upp sig och inte göra ett skit. Satt mest i soffan och glodde filmer, tvättade lite..gick ut med hundarna, tränade på deras träningsmaskin. Men sen fick dte vara nog, ville tillbaka till livet i etuna ;-) hahahaha.

Alex mötte mig vid tågstationen (just like old days när vi bodde tillsammans), sen åkte vi hem till mig och tok städade hela lägenheten. Shit nu trivs jag till och med i min lägenhet, det blev riktigt bra. Tack alex, vad skulle jag göra utan dig?

Ska packa lite kläder sen vidare hem till alex, sen systemet.
Blir nybron ikväll..so I'll see you there..om inte annat..ha en braaa fredagskväll ;-)

Kommentarer
Postat av: AJ

Vas skulle vi göra utan varandra, det är frågan <33

2008-09-12 @ 17:18:03
Postat av: johanna

Tessie, jag menade det inte så. jag hatar inte ALLA, var dumt av mig att skriva så eftersom att jag inte ens menar det. Och jag hatar verkligen inte dig, och vill inte att folk ska missuppfatta det, men va så jävla arg o allt för stunden. sorry

2008-09-17 @ 11:40:21
URL: http://johannaskau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0