Nu räcker det fan

Killar blir rädda
så fort tjejer börjar hålla ihop
för då får dom problem..

Varför kastar folk skit på andra, när det egentligen är dom själva som gjort något fel?
Varför kan dom bara inte stå för vad dom har gjort?
Dom blir rädda för att dom har blivit avslöjad, skulle jag gissa på, så istället för att ta på sig skulden själva lägger dom över det på någon annan, så dom har någon att vara arg på.

Det finnsen gräns för hur mycket skit en person ska behöva ta, och den gränsen har nu blivit riktigt övertrampad.

Jag kan stå för vad jag har sagt,
det var inte som att det jag sa var lögner, och det var inte som att jag då berättade allt som egentligen fanns att säga.
Men personen ifråga kan ju inte ens stå för vad den har gjort.
Är det verkligen jag som har gjort fel?!
Om man nu tänker efter, det är ju inte jag som undanhållit endel av sanningen, det är inte jag som har behandlat en snäll tjej som skit.
Om nu killen hade brytt sig så mkt om henne hade han väll inte gjort så mot henne som han gjort.

Är det verkligen jag som sabbat något eller är det killen själv?!

Jag vet att det inte är jag, så jag tänker inte ta skit!


Har iaf haft en trevlig kväll med A, M, M och E =D
God natt


Kommentarer
Postat av: Emelie

du vet att du inte förstört något för mig! det var dött sen en tid tillbaka så det killen säger är bara skit. jag är glad och tacksam att du berättade det du visste, för då blir det lättare att gå vidare <3

2008-09-29 @ 14:17:19
URL: http://emelievapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0