Många år av vänskap

Vill bara informera att jag och alex är inne på vårat nionde år som vänner.
Låååång tid.
Vi båda har förändrats mycket, men i grund och botten är vi fortfarande samma personer.
Vi har stått ut med mycket, men ändå håller vi ihop.
Det har garanterat funnits stunder då vi velat slå sönder varandra, och då vi tvivlat på varandra, men ändå håller vi ihop.
Jag har sårat dig många ggr men har alltid haft dåligt samvete över det, och varit tacksam över att du förlåtit mig.

Du förstår mig och försvarar mig och intalar mig att allt jag gör inte är fel, när andra istället dömmer.
Du känner mig och vet hur jag tänker.
Men när jag istället gör något fel försöker du få mig att förstå det på ett bra sätt istället för att bara vända ryggen till mig.

Älskar dig min vän.

Små tjejer



"kvinnor" ;-) hahaha


Kommentarer
Postat av: A

Jag älskar dig också.

tack för dina ord min vän <3

2008-09-24 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0