Jobba? no way

Blev ledig ikväll iaf. JOBBET ringde MIG och frågade om jag ville vara LEDIG! hahaha, självklart sa jag. Känner att jag behöver lite tid. Synd bara att dom ringde så sent annars hade jag kunnat tagit idas pass på max, så hon kunde fått vara ledig är skylldig henne det. Men jag lovar dig ida, jag är fortfarande skylldig dig en feting tjänst och någon gång kommer det då jag kan ställa upp för dig.

Men så ikväll blir det en tessie och alex kväll. Det behövs. Har varit så mkt den här veckan.
fuck hela min kropp känner att det varit något som varit fel.



Det är inte snacket som sårar.
För det är egentligen skit samma, finns alltid folk som ogillar en.
Det är att en person som man trodde var sin vän, som man till och med trodde var en riktigt bra vän, som man umgicks så mkt med, tydligen hatar en så jävla mkt.
En person som man berättat jävligt mkt för och varit jävligt ärlig mot, att den personen började misstro en om vissa saker, och nu ser chansen att ta sin "hämnd"..för att personen tror saker som egentligen inte är sanna.

Här ser man tydliga skillnader på riktig vänskap, och bara vänskap för stunden.
Vänskap för stunden försvinner fort, byts ut eller tynar bort.
Men riktigt vänskap försvinner aldrig, det går liksom inte, även om man kanske vill (om man nu är så dum).
Riktig vänskap ger aldrig upp på en, utan är jävligt envis.


massa  kärlek till mina riktiga vänner!




Kommentarer
Postat av: anki

Hey, har varit pa banken nu sa vi far se om du far natt nasta vecka, hoppas allt loser sig..Im just a phonecall away..Pussas

2008-09-26 @ 20:53:10
URL: http://aangeeliiicaa.blogg.se/
Postat av: Emelie

tänk inte på den personen! den personen är inte ens värd det. det personen gjort är bara jävligt omoget och jag tycker inte att du ska bry dig om det även om det kanske är jävligt svårt eftersom ni var så jävla nära liksom.. men personen kommer ångra sig tillslut, för det personen gjort och sagt är fel, och innerst inne så vet nog personen själv om det. när personen kommer till insikt kommer ångesten och på kommer den ångra sig riktigt ordentligt

2008-09-29 @ 14:14:50
URL: http://emelievapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0