Hey now

hey now, hey now,
whats the matter with ya
girls just wanna have fun now
come on....



Trodde nästan jag skulle dö inatt, hostar sönder min hals totalt!!!
Så jävla jobbigt.
Har packat och målat hyllor hela dagen, och är inte klar än.
Finns så mkt och vet inte hur jag ska packa ner allt. Grymt jobbigt!
Aldrig mer flytta säger jag, inte på måååånga år iaf!
Nej nu ska jag stanna där jag är.
Längtar tills imorgon när jag fått in allt i den nya lägenheten, sen är det bara att packa upp allt också, men det får jag ta på lördagen.
Fan det går inte ens 10 minuter mellan hostattackerna, och då menar jag sådana hostattacker då jag får tårar i ögonen och bara hostar och inte vet vart jag ska ta vägen.
fattar inte hur jag har kunnat blivit så sjuk!

Har varken tid, råd eller ork att vara sjuk!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0