Grattis i efterskott lillebror

Igår fyllde min kära lillabror 9 år. Grattis grattis.

Blev lite dricka hemma hos mig igår kväll, måste verkligen sluta med "impuls-supande", det är inte hälsosamt. Men somnade iaf innan 01,00 inatt, sen var det bara att gå upp för att åka till jobbet. Var en lugn dag, och slutade 13,00 så det var riktigt skönt.
Nu sitter jag hemma hos mig, ska snart in i dishen för att skrubba bort "maxlukten", sen cykla hem till Johan för att spendera en mys kväll med han och micha. Blir tacos, tv-spel, film, chips och massa mys.
Förresten firar dom 6 månader idag...weey tiden går fort. Grattis till dom med..haha och eftersom jag liksom ingår i deras förhållande så är det klart jag får vara  med och fira det.

Imorgon blir det fixa allt inför lördagen.
Har redan bokat det mesta, men måste fixa det sista, eftersom jag jobbar hela fredagen sen och på dagen på lördagen.
För er som inte vet det så fyller min lillasyster alltså 18 år. Yeah!
FEEEEESSSSST!!!
Vill inte berätta detaljer än om vad som händer på lördag, eftersom hon säkert kommer läsa min blogg, och vill ju inte avslöja. Tänker inte ens avslöja vilken stad vi kommer vara i..men de flesta som behöver veta vet redan ;-)


Aja, seee yaaa

Grattis lillebror. Älskar dig!




Grattis på 6 månaders dagen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0