Fyfan!

Om ni trodde att ni kunde komma åt mig via mina vänner så har ni gett er in på en grymt svår uppgift, för mina vänner betyder allt för mig och mina vänskapsband är för starka för att bara kunna brytas av.
Mina vänner vet redan att jag inte är perfekt, mina vänner vet att jag har gjort misstag ibland..dom vet fan allt..det är därför det är mina vänner. Jag har sårat dom, jag har ljugit för dom, jag har varit arg och snackat "skit" om dom, men jag har varit ärlig mot dom om det..och jag vet att mina vänner även snackat "skit" om mig när dom varit irriterade på mig för att jag gjort något dumt eller bara tänkt på mig själv eller något.
Fan vi är bara människor, men anledningen till att våran vänskap är så stark är för att vi är så ärliga mot varandra och kan erkänna våra fel och brister.

Så bra försök, men vafan trodde ni?!
Visst ni lyckades knäcka mig och bryta ner mig, jag blev riktigt ledsen, men det är enbart för att jag aldrig i hela mitt jävla liv trodde att människor kunde vara så jävla elaka. Ingen människa har någonsin försökt knäcka mig sådär mycket.
Ni kunde ha lyckats med det ni ville lyckats med, ni kunde ha förstört min vänskap till min bästa vän, men jag älskar henne och jag vet att hon älskar mig och jag vet att hon innerst inne vet vad hon ska tro på.
Våran vänskap är så djupt rotat att den är svår att bara bryta upp och kasta åt helvete.

Kärlek till mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0