Förberedning inför flytt

Sitter hemma i min lägenhet, lyssnar på lugna favoriter och käkar direkt ur en kastrull, haha har packat ner alla tallrikar.
Shiiit visste inte att jag hade så mkt skit, har typ inte ens packat en tredjedel av allt som finns i lägenheten.
Men ser iaf fräscht ut här hemma, eftersom en tjej ska komma och kolla på lägenheten klockan sex.

Får nyckeln till den nya lägenheten klockan 11 på onsdag, sen på eftermiddagen blir det flytta!!
Kommer säkert ta grymt lång tid, och många timmars slit, men sen hoppas jag att det kommer dröja läääänge innan jag flyttar igen ;-p...folk börjar bli lite less på mitt flyttande.

Snodde med mig tre soppsäckar från jobbet. En är fylld med bara skräp, en är fylld med kläder och skor som ska slängas och en är fylld med tvätt haha. ingen idé att tvätta i den här lilla tvättstugan, utan sparar det till den nya tvättstugan.

På lördag blir det nog inflyttnings(för)fest. weeey. Sen blir det en till sådan när ankilito kommer hem. Nu är dte absolut inte lång tid kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0