a bit to much

Ja, det blev lite mycket alkohol förra veckan.
Började i onsdags med att jag och alex satt och drack i lagersberg.
Tog dte lungt och hade en trevlig kväll.
Sen på torsdagen hjälpte vi till att städa och ränsa i lägenheten hemma hos familjen Söderberg, blev riktigt bra.
Slutade med att jag blev kvar där och drack lite till under kvällen också, somnade dock ganska tidigt eftersom jag skulle upp och jobba på fredagen.
Började runt 12 och skulle sluta vid åtta, väl på jobbet säger peyshy åt mig att jag ska följa med henne ut på krogen och parta lite, vilket det också slutade med.
Började även jobba runt 12 på lördagen också och skulle jobba till halv nio..blev en lång dag men den slutade inte efter jobbet..nej nej..tessie skulle hem till chefen och festa med några till jobbarkompisar.
Denna kväll blev det  Jag, Linna, Ida och Peyshy.
Förfesten blev trevlig med kortspel, dricka och massa snacks. Efter det splittades vi tyvärr. Ida och Peyshy gick till krogen, medan jag och Linna drog till någon lokalfest.
Hahaha Linna var väldigt mycket äldre än alla där, men vi hade skit kul.
Hon drog todigare än mig så det slutade med att jag var kvar själv där bland massa folk, tur att jag kände vissa.
Däremot var dte en person där som jag inte kände, och som jag visste inte tyckte om mig så mycket.
Det slutade med att hon och jag gick ut och snackade om ALLT, och nu är vi sams. Vilket jag tycker känns riktigt bra.
Tänk att så mycket negativa tankar kan komma från andras skitsnack.

Sen blev det taxi till lagersberg där jag sov. Somnade fem på morgonen, sen gick jag upp åtta för att åka och jobba.
Gaaah tre timmars sömn och skulle jobba från tio till halv sex.
men det funkade, åkte hem och somnade nästan direkt när jaghade slutat.

Sen kan ni ju gissa vad jag gjorde igår..jo självklart jobbade jag.
Skulle varit ledig från max hela veckan sen, men har valt att jobba idag imorgon och på söndag. Plus mitt andra jobb fredag och lördag kväll. I really neeed the money.
Aja, dags att cykla iväg till andra jobbet.


Kommentarer
Postat av: Emelie

och nu har hon helt ändrat uppfattning om dig, första intrycket stämmer inte alltid och det skönaste är när man haft en uppfattning som är negativ och den ändras till något positivt! DU ÄR EN HÄRLIG TJEJ OCH ÄR GLAD ATT VI INTE HAR NÅGOT OTALT MED VARANDRA LÄNGRE :)

2008-09-29 @ 14:19:16
URL: http://emelievapper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0