Smys!

Tok somnade på alex soffa igår, sen vaknade jag mitt i natten av att anki ringde (typ kvart i fyra). Sen somnade jag om, och vaknade väl runt elva.
Efter det blev det till att knalla ner på stan så Alex kunde gå på systemet första gången, och självklart var jag med henne under hela den nya upplevelsen, och shoppa loss..ja det gjorde hon. Hon inhandlade lite allt möjligt inför morgondagen.

Sen gick jag med micha och johan på stan, köpte mig en ny tröja till imorgon..den var smys grön. Jag kallade den för mysgrön först, men enligt johan fick färgen hete smysgrön..så det är dagens ord..SMYYYYYS!
hahahah.

Sen åkte jag hem för att sova, men blev inte mkt vila då pappa och syrran kom förbi. Pappa va väl här i någon timme och det ända han gjorde var att dricka, pissa, röka och prata i telefon...hmm vi kanske är ganska lika trotts allt?! eller va säger ni som känner mig? hahahaha

Aja, 1 timme och 15 min kvar tills jag ska börja röra mig till jobbet. Känner hur tröttheten smyger på mig sakta men säkert, men hoppas jag piggnar till när jag väl är på jobbet iaf.


Ha en bra kväll, och festa lite åt mig också om ni ska göra det.

seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0