Sms i väntan på barnet..

Tessie: Hur går det med mensen?
Ms X : Fortfarande inget....
Tessie: Får jag bli gudmor?
Ms X: Sluta :´(
Tessie: Men älskling, ta ett test om du inte fått den om en vecka.
Ms X: Ja, det ska jag göra. But me is orolig.
Tessie: Oroa dig inte. Om ett år har du annat att bekymra dig över, typ dop och sådant.
Ms X: Sug kuk då!
Tessie: Förlåt. Va inte arg, ha lite humor ;)
Ms X: You´re gonna feel soo bad if I am!
Tessie: Nej för jag kommer stötta dig! Och skämta med dig så du inte behöver må dåligt, det vet du
Ms X: Tack, jag vet. Det känns tryggt faktiskt. Min gumma:)
Tessie: Absolut. Men om du är med barn och ska behålla det kan vi ju bli lesbiska föräldrar
Ms X: Det låter en bra idé. Då behöver du inte oroa dig för barn innan 25 !
Tessie: Men jag vill ha ett eget. Jag får ragga upp någon på lördag.
Ms X: ...och jag ska supa mig till missfall.


Aja, inte många som fattar. Men jag tyckte det va skoj iaf hahahahahahahahahahahahahhaa

Kommentarer
Postat av: anki

hahah, ja fatta....

2008-10-14 @ 00:30:19
URL: http://aangeeliiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0