Mitt i flytten

Håller på att flytta nu. Den nya lägenheten är sååå mysig!!
Ida har verkligen varit helt fantastisk idag och hjälpt mig massor här hemma!
Tack tack tack!
Sen Micha och hennes familj som alltid ställer upp. Helt underbara.
Michas pappa var nyss här och hämtade det andra lasset med små saker. Ida och Micha är redan i den nya lägenheten och packar in allt och fixar.
Själv sitter jag här i gamla lägenheten och väntar på att pappa och syrrorna ska komma så vi kan flytta alla stora saker.
Datorn blir det jag packar ner sist ;-) hahaha måste ju ha musik nu i väntan på pappa och dom.


Tack ni som hjälper till. <3
Micha, Ida, Tove, Jennifer, Pappa, michas pappa..sen kanske Adam och Robert om dom inte blir för sena och vi hinner bli klara haha.


åååh..Anki vi kommer ha det så mysigt sen i våran lägenhet! Snart kommer bilder upp så du kan börja planera lite ;-)





Kommentarer
Postat av: anki

yesss

2008-10-01 @ 20:34:56
URL: http://aangeeliiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0