Löning!

Ja, så var det löning och jag ska jobba på nybron ikväll...weeey har en känsla av att dte inte kommer bli en lugn kväll.
Men festa på alla, och spela mkt ikväll så jag har mkt att göra, samma sak imorgon. Varsegod spela massor, känns inte som att jag bryr mig om att ni andra är fulla och har skit kul ikväll när jag står bakom bordet och bara kan kolla på er och se hur kul ni har, för det ända jag har i huvudet är NÄSTA LÖRDAG!! Då jävlar ska det festas säger jag bara.
Kommer bli skit kul, spelar ingen roll om det inte är mkt folk ute eller om det bara är små barn, för nästa helg är det jag och tjejerna och det räcker. Old times! Finns inget som kan förstöra den helgen.

Aja, håller på och lagar mat just nu, förbereder mig inför kvällen. Laddat upp med grönsaker och grejs också.
Nästa vecka har alla lov, så planerar att ta hit mina två småbröder (Anton och Edwin) så dom kan hälsa på och så kan vi dra till badhuset, har lovat dom det så länge så tänkte att det borde bli av nu =)

Gaaaah saknar Micha som lämnade Etuna denna vecka, fast hon kommer hem idag. Tur att vi lever på 2000-talet och att det finns mobiler.
Men har varit lite tomt utan henne, speciellt eftersom jag varit ledig endel den här veckan.

Time to eat. See yaaah

Kommentarer
Postat av: micha

jag har saknat dig med baby, men nu är jag hemma igen så snart ses vi :D

2008-10-24 @ 21:39:02
Postat av: anki

hell yeah!!!

2008-10-25 @ 03:02:56
URL: http://aangeeliiicaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0