Internet

Yeaaah äntligen.
Egentligen kunde jag ha haft internet direkt när jag flyttade in, men min intelligens är inte alltid den bästa..hahaha
Trivs riktigt bra i lägenheten, för en gångs skull är jag hellre hemma än drar hem till någon annan för att umgås.
Jag till och med tycker om att städa för att det ska vara fräsht och mysigt=D
Längtar tills anki kommer hem.

Helgen blev bra. Inte alls som planerat, men hade riktigt trevligt.
Dessutom var BÅDA systrarna här..weeey kors i taket..blev riktigt förvånad. Och även ivan kom hit och hälsade på, fan är nästan fortfarande i chocktillstånd ;-)


Aja, men ska kila in i dushen nu och dusha bort all maxlukt, sen vidare till sebban för att hälsa på.
see yaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0