Grattis Alexandra.

Ja, jag måste väl börja detta inlägg med att säga Grattis Alexandra på 20 års dagen.
Egentligen så fyller hon inte år längre, eftersom klockan är över 12, vilket innebär att det nu är den 17:e oktober, men what the fuck..så länge jag fortfarande är vaken så är det hennes födelsedag.
Har egentligen  inte så mkt att skriva, mer än att på lördag är det fest!
Weeey. Party Party!
Imorgon är jag ledig på dagen, sen jobbar jag på kvällen. Vet dock inte vart än.

Ha en bra kväll.



I got gloss on my lips, a man on my hips
Got me tighter than my Dereon jeans
acting up, drink in my cup
I could care less what you think
I need no permission, did I mention
Dont pay him any attention
Cuz you had your turn
But now you gonna learn
What it really feels like to miss me

(Beyonce-Single ladies

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0