Fredagsnatt, igen!

Kom hem för ett tag sen, blev en lugn kväll på jobbet (Nybron denna gång).
Visst, hade endel spel, men det var ju inte mkt att skryta om..många är tydligen lika fattiga som mig just nu.
Dessutom blev många ännu fattigare då jag inte delade ut så mkt vinster ;-)
Men hade trevligt iaf, tur att det var trevliga människor som spelade annars hade jag aldrig orkat.

Träffade min Sandra också..har saknat henne massor.
Imorgon ska hon komma till mig när hon vaknat och så, sen ska vi fixa oss inför kvällen. PARTY!!!
Japp, jag är ledig vilket innebär fest för hela slanten.
Jag hoppas hon kommer iaf också och inte sviker ;-p

Sen får jag väl hoppas att Linna och Ida får kul på kryssningen...jag är inte ett dugg avis..Nej Nej!!
Vill absolut INTE åka med er på en kryssning och bara festa och ha tok-kul med er, ush kan inte tänka mig något värre..

Fan vem försöker jag lura, men vänta ni bara. Så fort jag fyller 21 ska jag ringa er båda..och följer ni inte med på kryssnign ska jag fan kidnappa er och tvinga er på båten. PUNKT SLUT!!
Och prata inte med mig på jobbet sen om hur roligt ni hade det, för då tänker jag dränka er i fitösoljan..hahah

Aja, dags att försöka sova lite så man är pigg imorgon.
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0