=)

Nu åkte mina bröde, rmin syster jenna och robert hem. Har varit riktigt skönt att ha dom här. Mkt skratt.
Blev riktigt trevligt på badhuset, sen käkade vi också. Var hemma och kollade på film (men jag somnade dock), sen drog vi till adde en stund.
Spelade fyrmannakotte. Jag och Adde va i samma lag och va typ sämst, jenna och robert tog ledningen, men sen hoppade anton in istället för adde och då ägde vi sönder dom ;-)
Fan va länge sen man spelade det spelet, och måste fan göra det oftare. Skoj va det iaf.
Ikväll kommer lillebror Tobbe, jag jobbar stängning men han och syrran (Tove) kommer vara här när jag kommer hem.
Myyyys.

Saknar mina syskon riktigt mkt ibland.
Kärlek till dom, och till mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0