Badhuset

Vaknade nyss, kunde inte somna inatt heller. Låg vaken till kvart över tre och kollade på one tree hill.
Måste verkligen vända på dygnen och få lite rutiner i min tillvaro.
Mina småbröder Anton och Edwin kommer hit idag tillsammans med min syster Jenna. Ska bli mysigt, ska till badhuset och bada lite. Var länge sen jag träffade dom.
Måste snart äta frukost för ska möta dom vid tåget om 1½ timme.

Jobbar bara tisdag och fredag denna vecka, skönt kanske somliga skulle tycka men inte jag. Det ger inte direkt några pengar att bara jobba så lite.
Men på tisdag kväll efter jobbet kanske min andra lillebror tobias kommer hit och sover här i några nätter, kan bli skönt. Men får se vad jag ska hitta på för att han ska få en trevlig vistelse här. Vad gör man med en nioåring i Eskilstuna när man inte har några pengar? Aja, något skoj hittar jag nog  på.

Dags att äta frukost.
See yaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0