-

Jobbnarkomanen kom precis hem.
Jobbade på BK igår kväll, och eftersom detvar marknad fick jag som sagt jobba till halv fyra på natten.
Dessvärre fick jag inte igång bordet fören runt tolv för lampjäveln vägrade fungera. Försökte med allt, tillslut fick jag åka ner till OT för att hämta en ny glödlampa, men det funkade inte hellet. Nått glapp på skiten, så det slutade med att jag fick ha en vanlig bordslampa bredvid mig. Men trott två timmars missat arbete så fick jag ändå in ganska bra med pengar, och lyckades behålla en hel del också (delade alltså inte ut så mkt vinster med andra ord) ;-)
Måste bara tillägga att jag blev dränkt i öl också, någon jävla brud spildde på mig så jag fick stå och lukta öl hela kvällen. Var ju sådär lagom nöjd över det.

Toppen på kvällen var väl när jag fick ett sms från en person som jag minst förväntade det ifrån.
What the fuck do you want this time?
Nej, inte den här gången fan.
Visst igår var jag i chocktillstånd nästan så visste väl inte riktigt hur jag skulle reagera, men nu vet jag bättre.
Tror du att du bara kan traska in och ut ur min tillvaro hur du vill?
NEJ!!!



Now you wanna hold me, kiss, and touch me
Just yesterday you ain't even know me
I been lonely, no communication
Findin' numbers am I supposed to be patient
I waited the sun came up, watched you walk out the house I was stuck

Why me? Why you standin right here?
Pullin on my wrist singin in my ear
You wanna make love?
No you wanna play games
I'm a grown woman better check my name
Tired of being damaged all I do is cry
You wanna start over, gimme 1 reason why

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hoppas de inte va mitt sms som va från en viss person før jag SMSADE dig också!!! Jag var hemma under marknaden!!



Puss puss

2008-10-17 @ 12:51:30
URL: http://nathans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0