Twilight

Jag vet inte hur jag med ord ska kunna beskriva den filmen.
Är fortfarande helt tagen efter att ha sätt den, fastnade rejält.
ALLA MÅSTE SE DEN!
Om någon tycker den är dålig så har dom helt enkelt något fel i huvudet.

Tvingade med mig alex, anki och sandra på den ikväll, och kan ju säga att det inte var några bortkastade pengar iaf.

Ge mig en vampyr nu ;-) hahahahaha
Shiit vilken känsla.
Satt i extas (?) hela filmen. Har fortfarande gåshus på armarna, "filmorgasm" hundra gånger om.


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hej Gumm gumm, bli aerobic-instruktør, jeg vet ikke hvis du leste smset mitt?? Nesten alle som kører alle typer koordinationstrening ær f.d dansare :) Prøv prøv prøv :)

2008-11-24 @ 11:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0