She's back!

Okay, lillebror kom i tisdags. Blev myskväll med film sen i onsdag va vi och bowlade med alex.
Han tokspöade oss kan jag säga, min nio åriga lillebror spöade mig och alex i bowling. JAG ÄR SÄMST!
hahaha.
Sen skulle vi till donken för att äta, och Linda den fulingen ringer oss för att kolla vart vi är för hon tänkte komma förbi och säga hej.
Vi bestämmer att jag ska ringa henne när jag ätit klart.
Aja, går in på donken för att käka, sätter mig ner och alex kommer efter.
Ser hur alex stelnar till, och sen hör jag någon skratta.
Kollar upp och ser Anki stå där, ler typ och mummlar hej Anki eller något. Sen slår det mig: VAFAN GÖR HON HEMMA!
Blir helt förstenad och kollar ner i maten, Anki ger mig en kram och jag brister ut i tårar mitt inne på donken. Skratatde och grät samtidigt. Helt sjukt, den jävlen hade tok lurat oss.

Slutar med att mamma hämtar tobbe, och alla tjejer samlas hemma hos mig och Anki för fest!
Linda, Helena, Elin, Cissi, Alex, Micha, Anki och Jag.
Partyyy!
Mkt skratt och mkt alkohol.
Drar till Lotus där det är massa folk och bara dansar sönder oss.
Slutar med att jag står mitt på fristadstorget och skriker årby (för att alex bad mig, hon älskar när jag är full och gör bort mig. men vänta alex, ska ge igen någon dag ;-)...)
Sen får Linda släpa mig från fristadstorget för jag vägrar gå hem, ville ju hitta efterfest (eller ragg om man hellre vill uttrycka det så). Det slutar med att jag och Anki ligger mitt på backen på fristadstorget och skrattar, vet inte varför.
Blir endel telefonsamtal på vägen hem, jag rammlar och skrapar upp knät, kommer hem och deckar i sängen efter att ha lagt på telefonen.

Grym kväll. har saknat det.

Skulle ha blivit fest idag med, men nej då måste jag jobba.
Har tjatat om den här kvällen i månader känns det som, och nu måste jag jobba! Så jävla surt.
Men har fixat så jag iaf får vara på lotus ikväll så jag får träffa alla.

Bilder från i onsdags kommer så fort anki lagt in bilderna ;-)

See yaah

Kommentarer
Postat av: maxarbetadandeslav

heeeeeey snygging, ge mig din msn :D det blir utgång imorn så vi lär ju ses, puss

2008-11-04 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0