Reserver

Någon sa till mig att killar alltid måste ha reserver,
och jag har hört det förut.
Är det verkligen så?
Hur ska man då kunna lita på killen?
Om han måste ha reserver betyder ju det att han tänker att det kommer ta slut någon gång.
Visst om jag har pojkvän kanske jag inte tror att det ska hålla hela livet, men just då är jag ju inställd på att det ska hålla med killen, jag går ju inte runt och tänker att det någon gång tar slut och att jag måste ha en reserv.
Om det nu tar slut så är det väl dessutom bättre att vara själv ett tag, och inte bara lägga över känslorna på någon annan (en "skräp-pankaka", ni vet vad jag menar om ni läst tidigare inlägg)

Är verkligen killar sånna jävla bekräftelse-horor att dom hela tiden måste få uppskattning från andra?
Om dom är upptagna, kan dom då inte nöja sig med att dom har en flickvän som bryr sig om dom?

Fan, ibland är det jobbigt att ha killkompisar och höra hur dom snackar och ser på saker och ting, för då blir man ju ännu mer betänksam när man skaffar kille.
Kommer ju aldrig kunna lite på att han inte har någon reserv liksom.
haha, nej men visst alla killar kanske inte är likadana. Men när man hört så många killar säga samma sak så börjar man fan tro att alla killar tänker likadant.

Alltså allvarligt talat, behöva en reserv, shiit.
Killar är fan aldrig nöjda, spelar ingen roll. Dom ska alltid ha mer.

Nej fan, fuck it.
Inte konstigt att man anser att killar bara duger till en sak ibland liksom.
Hade jag tänt på tjejer hade jag blivit lesbisk för länge sen.

Kommentarer
Postat av: ida

haha, bara för din skull älskling ;)

2008-11-25 @ 06:58:26
URL: http://peutetre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0