Åt helvete med gårdagen

Dagen igår var allt annat än lyckad. En dag som jag och Anki äntligen hade för oss själva och skulle umgås lite..då går allt åt helvete hahahaha, men mkt skratt blev det iaf.

1.ägget på morgonen va ruttet (jag var fett sugen på äggmacka)
2. Anki skulle sätta i p-stav, dom träffade någon nerv så henens arm började rycka.
3. Tog fel hiss på sjukhuset så vi hamnade nere i något jävla storkök på sjukhuset (mathissen)
4. Ingen buss gick så fick gå till stan
5. Fick inte köpa dator på avbetalning (åkte helt i onödan till folkesta)
6. tog fel buss från folkesta, så åkte förbi volvo och visste inte vart vi skulle hamna.
7. Köppte trisslotter, vann inte ett skit,
8. Anki hade sönder toastern
9. mina mackor blev brända i ugnen
10. jag var på väg att tappa oboy över hela mig
11. Anki slog i knät när hon skulle sätta sig i soffan.
12. Jag slog i huvudet när jag skulle ut på balkongen (har fått en liten bula)

Jaja, ni ser ju själva.
Men vi överlevde iaf, det är huvudsaken.
Har börjat gå välidgt mycket om dagarna nu, jag och Anki är väldans duktiga måste jag ju säga.
Börjar jobba om någon timme typ, blir en sen kväll i kväll..sen jobbar jag inte fören på lördag.
Jag tror min otur började redan i lördags när jag kom försent till jobbet för att min mobil hade åkt i backen under natten så väckarklockan inte kunde ringa.
Visst hade skit kul med tjejerna på kvällen sen när det blev festa, och hade trevligt efter krogen också..men hände endel tråkiga saker på krogen (KAOS), men aja, så är det ibland. Hoppas bara att min olycka inte sitter i allt för länge.
Seee yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0