Oh maaan

Jo, med tanke på mitt inlägg innan.
Måste bara poängtera att det finns ingen kille i min tillvaro just nu, ingen speciell iaf. Men eftersom jag lever i denna värld som inte enbart består av flickor/tjejer/kvinnor så är det klart att det dagligen finns massa pojkar/killar/män runt omkring mig, det går liksom inte att komma ifrån.
Så vad vill killar?
Alltså visst det är en fråga som inte går att besvara med ett simpelt svar.
Men alltså, dom säger en sak men gör sedan något helt annat så man inte har någon aning vad dom egentligen vill eller menar.

Jag vet iaf vad jag vill, och det är att inte vara endel av något jävla spel.
Ärlighet varar längst, bättre att vara rak och tydlig med det man menar från börja, och inte börja krongla till en massa.
Eller man kan ju försöka så gott det går iaf.
Jag är inte världsbäst på att inte krongla till saker, men vafan!
Försök inte förvirra mig, för då kommer jag se till så du blir så förvirrad så ditt huvud bara snurrar!!!

haha.

aja, God natt!

(Kvällstankar är alltid dom bästa tankarna, det är oftast då man tänker klarast)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0