Och så var det söndag

Okay, är less på att vara irriterad och sur på folk.
Liksom det är egentligen helt onödigt.
Visst, vissa personer har gjort endel dumma saker mot en, så man varit sur och irriterad på dem,
men hur mkt saker har man inte själv gjort mot andra egentligen då?

Ser ingen mening i att gå runt och vara "osams" med folk.
Bättre att snacka och ränsa luften istället, när man ändå möter varandra på stan/på fest/ på krogen eller på andra ställen, och när man ändå umgås med samma människor.

Det som har hänt har hänt, bättre att släppa det, gå vidare och hoppas på att det inte händer igen bara.
Så känner jag.
Jag har gjort mitt val, och det är att jag pallar inte ogilla folk bara för att.
Sen får ju andra så klart välja själva hur dom vill göra.
Men det är fan så mkt skönare att inte gå runt och ogilla folk =D

Kommentarer
Postat av: michaela lövström

du tog orden rätt ur munnen på mig ;) KÄÄÄRLEK<3

2008-11-10 @ 12:03:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0