och en fredag.

Ja så var det fredag.
Blir att jobba på Harrys ikväll..yeeeey hej alla fulla gubbar här kommer jag och ska vinna era pengar ;-)
Igår blev det till att kolla på Mtv music adwards med tjejerna (Anki, Micha och Alex).
Stämningen var på hög nivå redan innan själva programmet startade klockan 21.00, och stämningen fortsatte vara bra..ett tag iaf. Sen blev programmet bara sämre och sämre, och det slutade med att anki gick och la sig och vi andra slummrade till i soffan.
Efter dte kunde varken jag eller micha somna inne i mitt rum, så vi bestämde oss för att kolla på ett avsnitt av one tree hill..vilket slutade med att vi kollade på tre avsnitt.

VARNING: One tree hill är beroendeframkallande.

Idag kilade jag runt lite på stan med Ankilito, sen blev det att gå hem och mysa ner sig i sängen framför en film.
Ska försöka sova några timmar strax innan jobbet. Kan behövas är sjuk och trött.


I melt the snow.

Kommentarer
Postat av: alexandra

haha ja det har vi ju gjort. häftigt:) vi kanske till och med är släkt:P

2008-11-09 @ 15:16:54
URL: http://amodig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0