Kaos?

Nej det var länge sen det var "kaos" i mitt liv.
Visst händer en hel del hela tiden,  men inget som påverkar mig så mkt.
Sitter och läser vad som hände mig för exakt ett år sedan, och då kan man snacka om kaos.
Men detta kaos berodde till mesta dels pga en person, men den personen är inte endel av min vardag längre, så borta är allt kaos.
Eller rättare sagt, har ingen speciell person i min vardag alls längre (och med person då menar jag så klar någon kille), så fort killar försvinner ur ens vardag så försvinner kaoset.
Ganska underligt, men ack så sant.

Visst är fortfarande samma person, men med en annan syn på saker och ting.
Man förändras aldrig helt, men man utvecklas.
Man får mer erfarenheter, och mer visdom.

Man kan aldrig ändra på sitt förflutna, men man kan påverka sin framtid..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0