?

Diva is a female version of a hustla


Så var det torsdag.
mm.
Inte direkt så spännande.

Är jag i obalans?
Yes, no kidding.
Mission impossible?
Ja så kan man ju också uttrycka det,
men det känns bra iaf.

Att det är något dumt påhitt från min sida just nu, nej.
Vissa kanske tror det, men det känns rätt för mig iaf.

Somliga kanske tycker jag talar i gåtor just nu, men mina vänner vet...right?! ;-)
Får väl se hur lång tid det tar innan jag faller in i gammalt mönster, kanske gör jag det inte alls, vilket är min plan.
Drömde om det inatt, shiit..till och med drömmer om det, hur ska jag klara mig.
Men hade vääärsta ångesten över dte i drömmen sen, och sen när jag vaknade också.
HAHAHAAHAHAHA
Aja, ha en bra dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0