En måndag

Tänkte gå upp tidigt idag men blev inte riktigt så.
Vaknade vid tjugo i tolv av att anki knackade försiktigt på min dörr.
Gick upp, och där stod hon i köket och fixade lunch, yeah!
Sen kom Linda förbi, drog förbi stan en sväng, inhandlade en bok (snabba cash, ska äääntligen läsa den).
Mötte upp Julia(n), drog och bowlade lite för att fördriva tiden innan jag skulle ta bussen till jobbet.
Jag förlorade.
Men han vann inte med så mkt poäng.
Så visst, jag suger stenhårt på bowling, men han är ändå riktigt dålig också hahaha.

Sen blev det att jobba stängning på max, men jag och jonathan var ändå ganska snabba så var hemma innan tolv, weeey..och nu sitter jag här och kan inte sova.
it sucks, men måste sova snart för ska upp och gå promenad med Ankilito imorgon.
Dags att börja bli duktig.

God natt

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hälsa Anki att det är en bluff att man förbränner mer på morgonen enligt fysoexperter. :)

Varje rörelsemoment släpper ifrånsig lika mycket energi oavsett när på dygnet och bara för att det inte finns mat i magen betyder de inte att energin tar det av fettet :) Bara för att få vara glädjedödare för dig gumman :D

2008-11-13 @ 12:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0