Bad luck

Knallade till råbergstorp imorse, hade egentligen ingen lust men var tvungen för skulle lämna in nycklarna till andra lägenheten så dom kunde besikta den.
När jag kommer till kontoret där så säger dom att jag ska ge nycklarna till hon som ska flytta in och att hon och jag måste komma överrems om städbesiktningen och grejer eftersom hon ska flytta in tidigare...gaaaah gick heeelt i onödan.
Visst är ute och går väldigt mkt nuförtiden, och tycker det är skönt, men INTE när jag INTE orkar och INTE har någon lust men MÅSTE göra det ändå. Sen när det visar sig att jag gjort det helt i onödan, ja då blir jag bara så less.

Har möblerat om i mitt rum nu  också, orkade inte med den där jävla instängda känslan man fick när sängen stod framför fönstret, känns mycket bättre nu.



Förresten, finns det någon jävla hemsida med nyheter om folk i etuna där det står: Tessie har bestämt sig för att inte hålla på med någon kille så nu har vi vadslagning eller nått om vem som kan få henne i säng först!?
Ibland börjar jag undra alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0