Golddigger

Har ju då konstaterat att det inte är någon idé att försöka träffa någon kille för kärlekens skull just nu,
inte i den här världshistorien iaf.
Man kan ju aldrig lita på att han kommer vara trogen eller nått, så jag kan lika gärna bli en golddigger..oh yes!
Ge mig en snubbe med pengar, massa pengar. Idioten kan lika gärna få skämma bort mig lite (ska utnyttja han och hans konto till max), så jag mår bra, för han kommer ändå hålla på med massa skit bakom min rygg så jag kan lika gärna få ut något bra av förhållandet också.

Killar uttnyttjar tjejer och deras godtrogenhet, dom utnyttjar att vi litar på dom och att vi gör allt för dom. Att vi alltid finns där och att vi aldrig skulle svika dom. Dom vet vart dom har oss och tar oss förgivet.
Så vafan skulle jag då inte kunna utnyttja en kille och hans pengar för då?
Vill du ha mig? Ja då får du fan köpa min kärlek (fejk kärlek då, för du kommer aldrig kunna köpa mitt hjärta)
Är du en kille utan pengar, som bara säger att det ända du kan ge mig är din kärlek, då ska jag skratta dig rakt upp i ansiktet hahaahahaha!
För som kille vet du fan inte vad kärlek är.

Appropå (? vet inte hur det stavas) så måste jag bara skriva ett citat från vad en kille sa till mig en gång:
"bla bla bla....då ska jag ge dig min sanna kärlek"..
Jag visste ärligt inte om jag skulle skratta eller gråta när han skrev så.
Gråta för att jag tycker synd om han för att han måste gå så långt att han skriver en sån grej bara för att få mig i säng eller nått ( vi alla vet ju att det inte handlar om kärlek och förhållande iaf)
och skratta för att det lät så jävla patetiskt!!!

Äh, nog om hat mot killar från ikväll..
Jag älskar er ju dock också, ni har era bra stunder....fast dom är ytterst få...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0