Vänner!

Satt och funderade på vad som har hänt med tjejerna som jag alltid spenderade min tif med förut, och tänkte jag skulle dela med mig av dte jag vet till er som läser.

Micha: Jag hon bor fortfarande kvar hemma i etuna ;-) Är tillsammans med johan (äntligen), och har kontakt med henne varje dag haha. Finns väl inte så mkt att skriva om henne (haha sorry micha, men om du gör något speciellt när du tagit studenten så lovar jag att skriva mkt mer om dig, fast nej föresten, du får INTE försvinna)

Alex: Ja hon bor ju då här i etuna med mig, i sin lägenhet i nyfors, och henne träffar jag med varje dag så henne är det ineg kul att skriva om ;-p

Maria: Bor kvar i stallarholmen, och spenderar dagarna med att "plugga", jobba och spela. Helgerna tillbringar hon med sin pojkvän haysam, som hon varit tillsammans med sen typ 3½ år tillbaka skulle jag gissa på.
Efter studenten så får vi väl se vad hon hittar på för nått, jag gissar på att hon kommer flytta ihop med haysam ;-)

Linda: Bor kvar i Strängnäs kommun, och tar studenten i juni, är förlovad med sin Adam, och dom har lyckats hålla ihop ganska länge nu, you goo girl!!
Pratar med henne ibland, men trots att man inte hörs jämt finns kontakten ändå kvar.

Natha: Ja hon tog ju då det stora steget och flyttade till Norge, där hon bor med sin kille (vad jag vet). Hon som skulle bli en tråkig hemma fru och skaffa barn tidigt..hahahahaha...eller hur!? Hörs inte så ofta, men när vi väl snackar som känns det som vanligt, skönt. Måste börja uppdatera mig mer om hennes liv, och läsa hennes blogg oftare, så jag hänger med i svängarna ;-)

Anki: Ja hon tog ju då det största steget av oss alla och flyttade till usa..och gifte sig!!! Haha, alltid anki som ska göra något galet. Men trots det stora avståndet försöker vi ändå hålla bra kontakt, och hennes blogg läser jag regelbundet!

jaja, jag vill bli klar med min utbildning sen ska jag också göra nått kul!!
Men jag tycker inte om att avsluta något jag påbörjat, så vänta bara, när jag är klar med pluggandet då jävlar!!
;-)
Man lever länge, och man är ung i måååånga år, så man hinner göra mkt.

Älskar er tjejer!
och jag vet att ni älskar mig också, hur skulle ni inte kunna dte liksom ;-D
hahahaha love yaaah

image64
Emma, Alex, Jag, Anki, Maria och Joppe

image65
Hanna, Malin, Anki, Jag, Maria och Linda!
image66
Natha, Jessica, Emma, Anki, Malin, Helena, Alex och hanna

(lägg märket till att alla bilderna är tagna i Marias kök där hon bodde förut, men under olika år)*
image67
Jag och micha!!


Kommentarer
Postat av: michaela

älskar dig gumman och nej jag ska inte försvinna efter studenten, oroa dig inte för det ;)

2008-05-16 @ 15:37:49
Postat av: Anki

min tess, saknaden ar stor ska du veta..alskar dig, och om du vill rymma och komma bort ett tag sa har du alltid ett tak hos mig...

2008-05-16 @ 15:54:54
URL: http://aangeeliiicaa.blogg
Postat av: Linda

Gumman..:D Våran kontakt kommer alltid o finnas:D De vet du! Älskar dej såå mkt:D puss

2008-05-18 @ 22:29:25
URL: http://tac.blogg.se
Postat av: jamal

heeeeeejjj

2008-05-22 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0