Uppdatering

Ja, jag kände att det kanske var dags för det nu.
Så vad har jag gjort i veckan?
Tränat, pluggat, ätit, sovit. Ungefär.
Det vanliga liksom.
Va en stund i parken i måndags med Atilla efter skolan innan det blev jätte molningt, sen var det bara att gå till träningen.
I tisdags var det skola, sen hem, sen träning.
Idag var det skola, sen åkte jag hem till micha. Låg i solen en stund, sen in och kollade på film, hairspray, men båda somnade, som tur var hade jag ställt väckerklockan så jag han till träningen.
Går riktigt bra för gruppen nu på träningarna, vi har blivit mycket mer fokuserade.
weeeeeey.

Skulle ha jobbat ikväll, men Elin ville ta mitt pass så jag lät henne göra det eftersom jag ska till skolan imorgonbitti, orkar nämligen aldrig gå upp till skolan när jag har jobbat.

Ush och fy vad tiden går fort.
Men längtar tills man är klar med allt i skolan, sen är dte bara att åka till VM och ha GRYMT kul.!
Seee yaaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0