Plugga/shopping

Blev endel plugga idag, sen drog jag och shoppade lite innan träningen.
Blev 3 par skor som är väl behövda (ja tove, du kan få tillbaka dina nu), sen en klänning till Dennis, Marias, mina danstjejers och Michas student (tänkte jag kunde ha samma eftersom alla tar studenten i olika städer, eller samma dag), sen ett par nya "jobb-byxor" som jag även kan ha till vardags, ett par jenas som slutar under knäna (som jag velat ha hur länge som helst, men nu hittade jag äntligen att par) tre linnen (varav två vanliga och ett lite snyggare) sen hårfärg, fundation, hudkrämer och sen..ja jag tror att det var allt.
Väl behövda saker, så är heeelt klart nöjd!
Aja, ska iväg till jobbet strax.
dansträningen gick bra, men imorgon ska jag få lära mig alla danser helt, nu har jag bara kollat på alla andra och följt med i stegen (så kan typ danserna någorlunda iallafall).

Aja, see yaaah ha en bra fredagskväll =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0