PENGAR!!!

Ja, nu har pengarna kommit! weeeey!
Känns riktigt bra!
Gick upp för en timme sen (07.00), för att göra mig iordning inför skolan, men känner mig så stressad med skolarbetet så har pluggat istället en timme nu, och tänker fortsätta plugga i några timmar till, sen vile en stund på dagen, eftersom jag har träning i eftermiddag, och sen ska jag jobba på kvällen.

Satt och pluggade lite igårkväll också, sen sov sandra här, så vi drog ut och lirade lite basket och fotboll, riktigt trevligt, skönt att få röra på sig =)

Aja, nu ska jag fortsätta plugga.
See yaaah

Kommentarer
Postat av: Annelie

Alltid gott med pengar ;) Lycka till med pluggandet!

2008-05-23 @ 08:16:08
URL: http://anneliemalmgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0