Onödig promenad?

Igår kom syrran förbi och hälsade på.
Efter klockan tio insåg vi att vi var sugna på något att smaska på, så vi började knalla till OKQ8 i förslunda, men när vi väl var där visade det sig att den stängde klockan tio, så då var det bara att knalla till shell, som iaf har öppet till tolv (ja, shell som ligger vid bellmansplan). När vi väl hade handlat något att dricka och lite choklad så började vi våran vandrign hemåt och gick via stålfors. När vi kommer fram till konsum ser vi att den affären faktiskt har öppet till 11 på kvällen..dooooh...det kändes inte aaaalllss som om vi hade gått så långt heeelt i onödan, men vi fick iaf en skön promenad så det var väl lite positivt.

Skulle ha pluggat igår, men kallsvettades och var yr hela dagen. Kändes jätte konstigt, men hade ingen feber så jag vet inte vad dte var för fel.
Så istället för att försöka läsa mina skolböcker la jag mig och kollade på Greas 2, ååh älskar den filmen, haha så bra. Kanske inte en så stor klassiker som ettan, men jag har alltid gillat tvåan ändå.

Idag hade jag föreläsning på morgonen, sen hade vi information på eftermiddagen om nästa termin, men orkade dock inte vara kvar på hela. Nu sitter jag iaf hemma och ska snart röra mig mot träningen i stålfors. Har två timmars dans att se fram emot ;-)
Ska bara hitta min cykelpump.

seee yaaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0